Rezultate Marketing – Cercetare

Va invitam sa cititi rezultate ale activitatii de cercetare si studii de piata FNTM dedicate turismului de pensiune din Romania, desfasurate in perioada 2011 –  2012, in cadrul proiectului national strategic “Intreprinzatori in turism – Pensiuni in Romania”.

Cercetare calitativa si cantitativa complexa  dedicata sectorului turistic de pensiune a fost realizata in cele 8 regiuni ale Romaniei, dar si online cu turisti straini si cuprinde:

  • 362 de interviuri cu proprietari si manageri de pensiune, dar si cu alti decidenti din domeniul turismului;
  • 350 de interviuri in profunzime cu turisti straini;
  • 363 de interviuri in profunzime cu turisti romani
  • o ancheta statistica face-to-face pe un esantion de 5.600 turisti romani;
  • o ancheta statistica (chestionare online) pe esantion de 5.000 de turisti straini;
  • studiu market intelligence.

Toate aceste informatii sunt sintetizate in publicatia:

 

Mai jos regasiti toate cele  26 de rapoarte de cercetare.
Va recomandam sa utilizati browserele Internet Explorer sau Chrome pentru deschiderea documentelor de mai jos.

Studiu Market Intelligence

Studiul de Market Intelligence a generat 8 rapoarte regionale (cate unul pentru fiecare regiune de dezvoltare), in urma unor ample cercetari de birou si prin realizarea a 362 de interviuri semi-structurate cu proprietari si manageri de pensiune si cu alti decidenti din domeniul turismului: experti sectoriali, reprezentanti ai unor agentii de turism, manageri de hoteluri, administratori de obiective turistice si reprezentanti ai unor asociatii de turism. Culegerea datelor, analiza si redactarea rezultatelor finale s-a realizat in perioada februarie – septembrie 2011.

Studiu calitativ cu turisti straini

Studiul calitativ cu turisti straini a generat 8 rapoarte regionale (cate unul pentru fiecare regiune de dezvoltare), in urma realizarii a 350 de interviuri in profunzime. Culegerea datelor, analiza şi redactarea rezultatelor finale s-a realizat in perioada aprilie 2011 – martie 2012.

Studiu Cantitativ 5600 turisti romani

Studiu cantitativ la nivel de consumatori de servicii turistice a generat un singur raport la nivel national. Studiul a fost realizat prin ancheta statistica face-to-face pe un esantion (5600 de respondenti) reprezentativ national-urban si la nivel de regiune de dezvoltare. Culegerea datelor, analiza şi redactarea rezultatelor finale s-a realizat in perioada iulie 2011 – martie 2012.

Studiu online cu turisti straini

Descriere: Studiul online cu turisti straini a generat un singur raport de cercetare. Ancheta statistica (chestionare online) pe esantion cu reprezentativitate pentru segmentul de turisti care au fost sau care vor veni in Europa de Est in urmatoarele 12 luni. Culegerea datelor, analiza şi redactarea rezultatelor finale s-a realizat in perioada iulie 2011 – martie 2012.

Studiu calitativ cu turisti romani

Studiul calitativ cu turisti romani a generat 8 rapoarte regionale (cate unul pentru fiecare regiune de dezvoltare), in urma realizarii a 363 de interviuri in profunzime. Culegerea datelor, analiza si redactarea rezultatelor finale s-a realizat in perioada aprilie 2011 – martie 2012

Contacteaza echipa FNTM
turism@fntm.ro
www.fntm.ro

Consultantul tau

Selecteaza regiunea de dezvoltare pentru datele de contact ale consultantilor regionali si adresa sediului
  • Abonare newsletter